Followers

Tuesday, March 22, 2011

~BUNGA dan LELAKI~


pas baca entry one of my friends tadi, aku tetiba baru terfikir kenapa aku tak try buat cam tu erk?? buat apa?? alaaa my friends ni buat suprise kat tunang dia bg a bouquet of flower...cute kan...rasa sweet jer.. btw, kawan aku ni girl so means dia bagi bunga kat boy la kan... aku ingat bunga hanya untuk gurl... hurmm mungkin aku patut try bg kat mr.hubby, kalau dia xsuka xpe la..aku jer simpan..dah 1 rumah kan..hihihih tapi dari apa yang aku baca, boy juga menghargai pemberian bunga semacam mana gurl hargai pemberian bunga dari boy.... i think i should try la... memula ni jangan la bagi y besar + mahal..beli yang ala2 jer dulu nk test tengok dia suka ke x...next on betul2 punya apa2 celebration baru bagi y special... tp besday mr.hubby dah lepas... hurmm anniversary lambat lagi..hurmmm suka2 jer la kan... ^_^ suka suka suka... nnt nak g survey laa... ni x asyik2 beli baju, kasut, baju, kasut... kena tukar juga kot...
ok kalau berjaya aku citer..tapi xdela dalam masa terdekat ni kot.. aku pun xtau nk cari kat ne..hihihihih

2 comments:

  1. sya pernah bg Bf sy bunga ^.^ dia sangat malu utk menerimanya..hihihi

    ReplyDelete
  2. ye ker ira>... hihihih msti sweet jer kan ^_^.. sy nk try jg nnt ...

    ReplyDelete

NUffnang Ads