Followers

Tuesday, March 15, 2011

KERETA BARU

wahhh ye ye jer kan... bukan kete baru aku laa..tapi kete baru baby boy.. haa sebab dia suka sangat ngacau kalau aku @ mr.hubby tengah drive dia sibuk sama nak pegang stereng kete tu.. tu yang weols belikan dia kete...tapi kan yang aku geram tu..sampai sekarang dia belum naik pun kete tu, asal aku hidupkan kunci kete n remote control dia tu terus nangis...eee geram betul.. mungkin sebab dia takut bunyi kuat kan.. tu y dia terkejut tu..tapi y aku geram lgi tu, bila kete tu duk diam jer pun dia xmo dekat..macam takut sangat la dengan kete tu... nak tengok kete amil?? bahaya sangat ker..besar sangat ker..aku pun xtau dimana silapnyer....





aduyaiiii.. geram betul... dia masih belum nak naik kete ni..tension ibu tau..aku xsbr nk tengok dia naik kete ni..sudahnye skrg ni mr.hubby yang main kete ni dalam umah..kalau muat dah lama ibu jer main amil uiit... hurmm xpe2 ibu doakan amil xtakut lagi n main kete ni nanti ook...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads