Followers

Friday, March 18, 2011

no more suprise2!!

asal tajuk cam tu?? sebab kan konon2 nak buat suprise, tapi disebabkan hujan semalam petang, dan aku janji dengan ira *pembuat kek tu untuk jumpa kul6 tempat pertemuan biasa tu... n aku minta mr.hubby amek baby boy..tapi kan hujan cam ne pulak dia nak amek baby boy naik motor kan..so dia cakap balik umah dulu, amek amil baru jumpa kawan.. *haishhh cam ne ni... so fikir2.. i hv no choice so balik jo laaaa.... pastu amek baby boy then terus ker tempat perjanjian..ira dah pun sampai... pastu haahah slumber jer la amek kek... saje kan.. xde maknanye nk suprise2... dah tu jom makan kek kat umah mak.. ^_^


nila kek besday boy,..tapi sebenarnya aku bukan nk design macam ni... a bit frust jg.. tp nasib rasa masih sama n sedap macam sebelum ni... sebenarnya aku nak "kek padang bola".. xmo ada bentuk baju tengah tu... aduyaii sebab last year besday mr.hubby aku dah bagi "kek jersey bola"... hurmm frust juga laaaa... tp nasib mr.hubby suka ^_^

mr.hubby potong kek.. baby boy dah xsbr nk jilat cream kek tu... dia nk jilat y kat pisau ok..geram betul tengok anak abah ni...

boleh laaa dari xde hahahah...frust jer.. tapi xpela...


p/s:
happy birthday abg ^_^ 

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads