Followers

Monday, March 14, 2011

sesawang haluss..

kesian blog aku ni dah naik sesawang dah... selalu tu hari2 mesti nak update..tp dah sibukkan nk buat cam ner... sibuk ker?? hahahah sibuk jenjalan jer.. btw, last week aku dah start sem 8, tapi di sebabkan kesibukkan juga aku terpaksa memontengkan diri untuk kelas yang pertama semalam...sibuk lagi ker??? yer la yer la sibuk jenjalan... aku g Johor n Singapore last week... pic nantila aku masukkan... apa y pasti Singapore best... Sentosa Island pun best giler lagi2 Universal Studio... best , menarik, tertarik n rasa tak nak balik... hahahah harus ker y rasa xnk balik tu?? tak harus ok...sebab kat sana sangat mahal ok... nantila aku cite lagi.. yer.. sebab pic pun banyak giler..walaupn xguna SLR tetap berpic2 y banyak ok..tengok2 dah 536 pic hahah... xde la banyak sangat..kalau guna SLR agaknya beribu2... ni sebab batery dh hbs tu y xdpt snap banyak pic lagi... hurmm ok la nanti aku buat entry letak pic plak ok... tata

1 comment:

  1. owh class da start pn die smpat lg g jnjalan eh..
    report kt lect nnt kang.. =p

    best kn kt USS tu.. =) cpt2 upload pic tau, x sbr nk nengok nih..

    ReplyDelete

NUffnang Ads