Followers

Tuesday, March 29, 2011

Domino's Pizza

1st time aku makan Domino's Pizza ni untuk dinner last 2 days ago.. asalnya kakak aku y no 2 ni r datang umah mak aku *kan mak xde g umrah .... so saje la lelepak kan..aku dah tentunye lepak sensaja kat umah mak aku tu..maklumla 2 3 tapak jer dah sampai kan hihihhiihih ok2 so asalnya aku nak masak tapi disebabkan bahan mentah masih keras *lambat kuarkan dari peti ais... ye la aku kan baru balik kelas time tu...so kakak aku suggest just coll delivery utk Domino's Pizza... wahhh aku pun macam tertarik gak tengok  pic2 flaver yang diorg ada...kakak aku ni selalu beli Domino's ni so dia tau laa... aku pun apa lagi dengan pantas suh mr.hubby col hihihih tapi dia dail jer pastu suh kakak aku gak y cakap hahaaha...

kalau Pizza Hut ada Stuff Crust kan Domino's ada Two Layer Cheese hahaahh sedap ok... aku order gak Lasagna Chicken dia....  Pizza dia best sedap n menyelerakan *mungkin tengah kebulur sangat time tu ... weols order 2 jer 1 large 1 regular.. nama dia?? aku xingt hahahahahaha tapi yang regular tu terbaekkkkk.....



yang besar ni ada layer cheese tau... kalau tak silap nama dia Extravaganza... huhuhuhh sedap weii tapi baby boy aku asyik ambil buah zaiton *kaler itam tu pastu buang.. hihihhi


huuuu yang ni terbaek... tepung dia aku ambik y tebal skit tapi sangat gebu n lembut ok...sedap yang ni aku xingt nama dia..  banyak cheese atas tu..tebal...makan pulak panas2.. memang sedap....


Chicken Lasagna ni biasa jer...tapi masih sedap jg di tekak aku ahahhahaah... tapi kalau pilih Lasagna Pizza Hut dengan Lasagna Domino's, aku akan pilih Lasagna Pizza Hut sbb lebih sedap...yummy

ni jer makan malam kitorang hari tu..keras perut ok.... tapi sedap....


p/s;
thanks mr.hubby luv u..... n thanks to mr. Delivery....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads