Followers

Wednesday, March 16, 2011

UNIVERSAL STUDIO

entry ni untuk universal studio jer...sebab apa?? sebab sangat best sangat banyak pic...sanngat suka..sangat macam2 laaa.... aku suka sangat yang ni ...kalau korg nk g better pegi dari pagi sebab aku pegi pun sampai nk maghrib baru gerak kuar...besar n banyak games boleh main... setiap games ada ketinggian yer..macam baby boy aku sume xlepas lagi..harap y kekanak jer..aku nk naik bot pun melepas sebab amil xleh masuk..hasihh mr.hubby suh naik sensorg n dia jaga amil..xkan kot.. aku naik sensorng?? no no no... berani diluar, takut didalam ok hahahaah lain la mr.hubby..dia naik sensorg dengan macho n bergayanyer jalan ke roller coaster y terbalik2 tu... aku duk bawah jer tunggu dia..sekali aku tengok time mr.hubby naik benda tu..dia pegang kusi tu..siap pejam mata...hikhihkihk comel jer... tapi y tu aku memang takut sebab dia terbalik2..eeee gerun mak..ada banyak lagi game...y basah2 pun ada... weols takat naik y biasa2 tuk family jer... jom la layan pic..kalau cite 10 entry pun xcukup...hikhihk




















































































































































p/s:
ni jer..aku malas dah nk upload pic2 ni..nk muntah hijau dah.. tu la pic2 kat universal studio..ada banyak lagi game ok tp aku xde snap2 sume.. pic2 y last2 tu kan diorg tunjuk show tau sangat suke ada letup2 tembak..pelakonnya org putih ok.. i like.. tengok la yer..pape sila comment kat bawah..tq ^_^
oh ye lupa pulak..."all picture has been taken from my BB" ^_^


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads