Followers

Tuesday, March 15, 2011

JOHOR a.k.a DANGA BAY

jumaat lepas asalnye planning nak g umah kakak aku kat Penang tapi disebabkan masalah yang tidak dpt dielakkan terpaksa dibatalkan @ ditunda ke satu tarikh yang akan ditetapkan *wahh ayat skema.. ok2 jadi aku n mr.hubby decide nak jenjalan since dia pun dah amek cutikan..so ktorg g jenjalan johor dan seterusnya ke singapore.. ok utk malam pertama tu kitorg tidur kat M.Suite Hotel dekat dengan Danga Bay n dekat untuk ke jalan masuk Singapore *Woodlands.. so entry ni aku nak letak pic pasal masa kat johor dulu yer..layan jer laa




baby boy excited nk jenjalan


kat swimming pool kat hotel tu... best ok masa ni weols jer mandi ahahha dah nak naik tu baru ada orang datang nk mandi...

yang ni masa kat dataran kat danga bay tu.. ada kapal ni cantik sangat... tp masa weols sampai tu dia dh nk gerak...







makan timeee... sedap ok ... ni udang butter *frust sebab xmkn udang butter rumah thai...


sayur campur


asam pedas ni terbaek ok... sedap sangat suka...

ada lagi otak2, dessert aiskrim cake pun sedap ok...


kebetulan masa tu ada fun fair.. masa ni kan jumaat..sabtu pulah ada jom heboh kat danga bay..tapi aku xg pun sbb kan ke singapore..
mr.hubby ada main game kat sini tapi xbest sebab xdpt bear yg aku nak..dapat lion keje jer huh!

kapal besar ni..xnaik pun..malas.. + amil ngamuk2..geram... =<

tu jer...nanti buat entry pasal singapore n universal studio ok ^_^ ngeee

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads