Followers

Friday, December 10, 2010

AKU DAH PENAT!!

aku dah penat...tu jer nak cakap...penat dengan semuanya....

tapi adakah aku dah give up dengan semua ni?? tidak... aku belum give up..cuma aku penat sangat rasanya....

izinkan aku berehat sendirian..mencari ketenangan dalam tidur yang mendamaikan.... tidur panjang dari keletihan yang memenatkan....

aku kah yang perlu memunasabah diri sendiri??? adakah aku perlu pergi ke pulau sendirian untuk mencari jejak diri sendiri?? mencari jawapn kepada siapa kah aku sebenarnya?? apa y aku inginkan hakikatnya???

iye.... SABAR.... itu jawapan semuanya.. aku cuba sedaya upaya menjadi insan yang cukup sabar dalam segala urusan yang aku tempuhi... dari dulu sudah aku bersabar terdaya yang termampu... selagi nadi ku masih berdenyut..aku akan bersabar.....

adakah dengan menitiskan airmata buat aku lega??? adakah aku akan berasa tenang selepas mengeluarkan air mata?? tidak aku tidak mahu menangis lagi....izinkan aku untuk bergembira di muka bumi Allah yang hanya sementara ini...kerana aku tahu..tidak lama lagi aku akan dijemput pulang oleh yang Maha Esa.......

p/s:xde kena mengena antara yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads