Followers

Friday, December 3, 2010

SEMAKIN MENGILER......

hari ni aku makin mengiler..n bertambah lagi bila tau bonus nak masuk kan...mulala berangan... dapatnye yang "ADO" jer tapi berangan barang y nak dibeli giler banyak...n salah satu y buat aku menggiler adalah BB Torch...arggggg rasa nak jerit jer..xsabar dah nak pakai BB Torch....pulak tu aku ada tgk smart plan y dibuat oleh DIGI..lagi la rasa sgt berbaloi sebab siap dengan Line Internet kan..buat apa plak guna BB tp xde line internet kan...hihihihi..... so aku tgh fikir2 ni..rasa mcm nk sambar jer BB Torch bersama DIGI Smart Plan tu.... ada lagi lebih sikit2 tu bolehla tolong2 Mr. Hubby apa2 yang patut kan... xsabar xsabar xsabar.... nak juga!!! ^_^ ni la y aku idam2kan tu..... sabar ok i will got it....





p/s: abg...fi nk beli ni yer....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads