Followers

Friday, December 17, 2010

^_^New Hair New Look.... ^_^

Semalam dengan tekadnya aku telah ke saloon *yang dah hampir 2 tahun setengah aku tak pegi tu.... aku nak potong rambut pada asalnya, tapi bila teringat pesan Mr. Hubby yang kata biar rambut panjang, aku tak jadi buat...so aku buat apa???? hahahah aku rebonding rambut n potong depan ala2 amoi *walaupun tak berapa nak amoi kan.... giler lama nak tunggu siap, sakit jiwa n sakit p******g aku duk lama kat kerusi yang tak berapa nak empuk tu...akhirnya rambut aku pun siap dan keputusannya "A" ok sebab aku suka sangat , aku suka part yang potong depan tu jer comel jer rasa *perasan sendiri..rambut aku memang panjanng n bukan kerinting pun tp bila dah buat macam tu jadi lebih kemas la...aku suka ^_^ 
gambar rambut???? mana boleh letak sini , tu tak nampak gambar aku pakai tudung tu so tak kan nak letak gambar rambut pulak kan...cian Mr Hubby... ^_^ so aku suruh Dato Google carikan contoh gambar rambut yang ala2 aku juga.. tadaaaaa......

contoh rambut bahagian depan.... ala2 la...tp disebabkan aku ni pakai tudung so dia dah terbelah dah sebab terhimpit dek tudung.......

rambut ku ala2 begini la panjangnya.... hitam ok no kaler2...


p/s:
best sangat n aku suka rambut baru ni....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads