Followers

Wednesday, December 1, 2010

SKIRT DENIM KEMBANG = CUN

aku mmg suka pakai skirt dari jenis denim/jeans dan kembang...suka sgt..tp lately ni susah dah nak jumpa skirt2 y cun ni..last aku beli skirt kat Summerset Bay *mahal tau RM160 tp disebabkan suka belasah jerla... now dah xjumpa dah skirt y cun2 macam kat Summerset Bay... tp aku ada suka kat 1 online shop ni..ni haa add dia http://www.shukr.co.uk/ skirt cun2 sgt banyak tp kn guna card credit..aku mn de card credit..aduyaiiii...*tension aku ni sbb dah suka sgt... ni antara skirt y aku suka..


aku suka y jenis kembang2 mcm ni.. tp ni pn xberapa suka sbb dia bkn dari kain jenis jeans...

suka gilerr y ni......

ni pun comeyyy sgt....


sgt sukaaa.....

y ni pn sgt sgt sgt sukaaa...

y ni pun suka jg sbb unik sure xramai org pakai ni,...

y ni lagila suka.... simple jer tp cantik..

y ni tersangatla suka...sgt comey n cun...simple n sweet sekali.....

hurmmm mcm mn laaa nk belli skirt2 online mcm ni... =( sedih nyerr....kempunan sudah...

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads