Followers

Monday, December 20, 2010

Geraham ku berdenyut2

Ye...aku sakit gigi..gigi mana? gigi geraham atas yang 2nd last tu...sakit sangat...dulu memang berlobang n dah tampal pastu "simen" yang tampal gigi aku tu dah tercabut..fine..aku biarkan lagi sebab xsakit..pastu sikit2 gigi aku tu patah tapi ada lagi yang tertanam di gusi so mana yang masih tertinggal tu yang buat sakit n ada yang terpatah sikit2 jer dah jadi tajam n menyakitkan sebab dia tercucuk lidah aku...mana boleh tahan sebab nanti sakit gigi tak hilang jg, ulser pulak lidah aku ni..so keputusan dah dibuat aku kena cabut this gigi..aku dah buat appoitment esok pukul 11 pagi di Klinik Pergigian Halizah *klinik panel aku... so nganga jer la esok daripada aku tanggung sakit macam ni... tapi sebenarnya aku sangat takut.... nila 1st time aku nak cabut gigi tau..... =( sape nak teman aku esok?? aduyaiii..... takut tau...


kecik ye gambar ni?? belasah jer la aku suh Dato Google yang cari... gigi geraham aku ni kalau dicabut maknanya aku dah xde gigi geraham...oh nooooo...sayang nyee........ hurmmmm how sad..tp nk baut macam mana daripada aku kesakitan kan...hurmmm redha jer laa.


p/s:
jagala gigi baik2 lain kali..klu dah rosah memang tak boleh buat apa...cabut jer laa....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads