Followers

Friday, December 3, 2010

B E R C U T I

aku n Mr. Hubby tengah planning2 nak pergi bercuti end of year.. tp aku fikir kalau tengahcuti sekolah ni semua benda mahal..so disebabkan aku pun belum ada anak yang bersekolah kenapa nak rebut2 dengan diorang kan..so aku fikir baik pegi time bukan cuti sekolah means awal bulan January ^_^ same like early year 2010 before pun bercuti time early year on January... so ok dah setuju on 3rd Jan...kena la pegi on weekdays sebab aku ada kelas on weekands... belasah jerla.. kelas most important so xleh ponteng semata nak berjalan2.. tempat yang menjadi pilihan???? aku ada short list la..disebabkan musim tengkujuhkan sekarang ni takdapatla nak bawa amil mandi laut..risau juga kan..so mungkin ke Fraser Hills, Cameron Highlands, Genting Highland ker..tu pun kena pikir jg mcm mn nak main2 kat Genting tu xkan nak gilir2 dgn Mr. Hubby pulak kan..sape pulak nak pegang amil kan..hurmmm maknanye kena pegi tempat yang relax2 untuk family jer la..tgkla nanti kemana aku n family pegi...kalau g Penang pun best kot boleh jumpa Ira n Ina *anak buah aku..

aku tak kisah sgt nak kemana cuma saje nak bawa amil berjalan2... now tak boleh buat keputusan sendiri..so just wait n c jer la..kendian aku update blog bersama gambar2 skali ^_^


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads