Followers

Tuesday, December 28, 2010

A.M.I.R.I Bam Bam

Entry ni nak tulis khas untuk anak buah aku yang paling embam sekali Muhammad Amiri bin Mohd Zawadi.. bukan apa tadi tengah hari baru tengok dia kat Wad 2C Hospital Putrajaya... Kenapa?? sebab tangan dia kena buat a little bit operation yang disebabkan oleh something kuman yang masih belum dapat dikenalpasti..Macammana boleh kena?? aku takde jawapan sebab menurut kakak aku dia pun tak pasti Amiri ada terpegang apa2 yang bahaya, n menurut mak aku pulak takut2 selumbar *yang kayu kecik temasuk kat tangan tu... hurmm yang pasti aku belum dapat jawapan...whatever it is, ia dah dapat dikesan awal n "benda" tu pun dah dibuang..Alhamdulillah...takut aku bila benda2 macam ni jadi lebih2 lagi pada budak2..diorang terlalu kecik kot untuk rasa sakit and so on...lagi2 aku memikirkan Baby Boy aku tu..risau rasanya..hopefully takde apa akan jadi pada keluarga aku, keluarga my siblings n keluarga kamu2 juga...
mari aku kenalkan dengan anak buah aku yang embam ni....

tadaaa.... pic censored sikit.. inila Amiri yang embam tu memiliki berat 9.7kg ok... tgk tu tangan dia..cian tau tengok budak2 yang tengah lasak ni dengan tangan berbalut macam tu..cian dia....ni dia masih mamai2 lagi ni...baru bangun dari pembedahan kecil di tapak tangan..

ini kakak Amiri..dia nak juga interframe huhuh nama dia Nur Ayuni Wardiah... selalu jer nak gaduh dengan aku hhahaha aku jer yang suka nyakat dia... tgk tu jeling jer... Amiri dah ada abang juga tapi aku xsnap pic abang sebab xleh duduk diam...huhuhuh


eehh ehh sapa ni?? inila nenek Amiri merangkap mak aku Hajah Murni Mokhtar... huhu neneknya kalau snap pic slalu jer tido... hahaha

haaa buka pun mata nenek ni..tp Amiri pulak tak tgk Ade *Ade nama panggilan aku..Ade = Ude laaa

haaa ni kaki Amiri, aku tak perasan tau memula dukung dia..dah duduk kan dia baru nampak dia masukkan air dari kaki...ciannya sangat kat Amiri sure dia tak selesa tu dah la tangan berbungkus n sakit, kaki pun kena masuk air macam ni..memang tak selesa...just imagine untuk kekanak yang tengah lasak untuk lalui semua ni..hurmmm sangat sedih...

ini Ade bagi untuk Amiri main2..benda2 macam ni jer yang ada jual kat bawah spital tu... belasah jer lah...Get Well Soon Amiri....



pose special nenek untuk anak2 yang jauh diperantauan....

its me Ade n Amiri.... ^_^


p/s:
moral of the story...beware untuk kamu2 yang punyai anak kecil ye...kecil dan besar sama jer masih perlukan perhatian dari ibu bapa.... Semoga Amiri cepat sembuh ^_^


No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads