Followers

Wednesday, December 22, 2010

Tata Gigi Geraham

Alhamdulillah...akhirnya aku berjaya memberanikan diri untuk cabut gigi.... *sumber kekuatan ada sekali tu yang ok jer... thank Mr. Hubby teman aku yang penakut ni..aku bukan apa takut pengsan jer hahahah n now aku dah tak sakit2 dah, gigi tajam yang cucuk2 lidah aku pun dah tak de...alhamdulillah.. suka sangat.. doc n asstnt doc tu pun baik jer layan kerenah aku, aku asyik nak pegang tangan doc tu jer supaya tak buat kuat2 hihi kelakar betul n ada ke aku boleh suruh doc tu pengsan kan aku disebabkan takut sangat nak cabut gigi hahah kelakar betul pastu aku dengar Mr.Hubby gelak huh!.. tapi ok la dia ikut masuk, n tunggu aku..masa tgh operate tu aku duk tgk Mr.Hubby melalui tv kat depan aku..konon2 sumber inpirasi untuk tak takut la hihihih... cyg Mr. Hubby aku... ^_^

oh ye lupa nak bagi tau nama klinik yang aku pegi tu nama dia Klinik Pergigian Halizah, promote ni pegi la klinik tu..service bagus... ^_^

p/s: pic masa cabut gigi tu Mr. Hubby tak mo snap....

No comments:

Post a Comment

NUffnang Ads