Followers

Wednesday, March 2, 2011

~Tak Sangka~

malas nak cerita banyak sangat pasal benda ni.. cuma aku masih tak puas hati n masih xsangka 1 of my friends tergamak menyangka sebegitu giler perkara yang tercapai dek akal aku yang masih waras ni.. pagi2 lagi aku dah dikejutkan berita yang sebegitu giler *pada aku.. hurmmm sepanjang 2 tahun bersama ni aku tak pernah pual terfikir untuk bertindak sejauh tu dengan sesama rakan.. tidak ker dia tu berfikir yang dia katakan itu merupakan istei seseorang dan juga suami kepada seseorang? aku tak faham sungguh... hurmm susahkan punya teman yang di hadapan kita sungguh lembut n suci *walaupun... tapi dibelakang kita sanggup menggangap teman sendiri sebegitu rupa.. WTH??? 

hurmm tapi tak per.. aku masih punya sedikit sahaja lagi masa untuk bersama kamu..pasti selepas ini aku akn lebih berhati-hati... "dont' judge a book by its cover" betul sungguh kata2 itu... memang hakikatnya kamu  ini hanya cantik diluar, tapi didalam tidak.. aku yang salah menilai kamu selama ini hanya dari luaran kamu y begitu manis.... 

sudah2 lupakan semuanya..aku akan tetap berkawan dan bertemu kamu, namun aku akan lebih berjaga2 selepas ini... aku xsuka ok orang y sebegini... Dem!!!!

p/s:
sapa makan cili, rasakan pedasnya... amekk ko!!!

2 comments:

  1. haishhh, ape kes ni?
    jgn dgr sebelah pihak je. dgr dua2 then baru conclude.

    ReplyDelete
  2. ntahla..xtau nk ckp apa.. tp xpela.. xmo pjg2 mungkin sy y salah faham kot...

    ReplyDelete

NUffnang Ads